16.08.2011

Happy Birthday

Chciałam ostatnio zrobić kartkę urodzinową i o dziwo od razu wiedziałam, że musi się znaleźć na niej wizerunek Marilyn Monroe. Szykowna , czarująca - taka właśnie jest na zdjęciu umieszczonym na kartce. I to słynne: "Happy Birthday Mr. President"... Nie mogło jej tu zabraknąć;)


I've recently decided to create a birthday card with a image of Marilyn Monroe. She is so chic and charming on this picture. And her famous wishes: "Happy Birthday Mr. President"... She must be on this card;)







Jeśli chcesz kupić moje prace pisz na kateandhandmade@gmail.com
If you want to buy my handicrafts write at kateandhandmade@gmail.com


4 komentarze:

  1. super sprawa ! ;d Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Extra sprawa, kocham kwiatuszki z dziurkaczy ozdobnych (zgadłam, że użyłaś dziurkaczy?) :D

    OdpowiedzUsuń
  3. :D Akurat nie. To była gotowa taśma połączonych kwiatków ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...