16.09.2011

Orange ice cream

Dużo czasu minęło od ostatniego posta i szczerze mówiąc, czuję się źle z tym, że aż tak zaniedbałam bloga. Ale mogę się trochę usprawiedliwić;) Sprawy uczelniane trochę mnie przytłoczyły. Studia, przyszła przeprowadzka do Krakowa, załatwianie akademika (którego jeszcze nie wiem czy dostanę), przeglądanie przedmiotów, itp. Ale teraz postaram się tu wrócić na dobre;)

Dzisiaj pokażę Wam kolczyki - lody pomarańczowe, które zrobiłam już jakiś czas temu. Lubię je bardzo za pomarańczowy kolor, który w realu wygląda naprawdę świetnie. Jako patyczka użyłam "pokrojonej" zapałki;)




kolczyki - modelina
patyczek - zapałka
bigle, szpilki - elementy posrebrzane

Jeśli chcesz kupić moje prace pisz na kateandhandmade@gmail.com

9 komentarzy:

  1. hehe super pomysł :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny, wygląda jak prawdziwy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne! Wyglądają jak prawdziwe! Mam pytanie ile kosztują np. takie kolczyki lub owocowy shake? ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Susanna mam nadzieję, że mail dotarł już na Twoją pocztę xxx@o2.pl ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne! ale jedno co mi się rzuca w oczy to odbite linie papilarne, na przyszłość warto pomyśleć o wygładzeniu ich ;)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie częściej! Zerknij na moje wrześniowe rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiem wiem;) Mały "wypadek" przy pracy. Teraz nie rozstaje się z rękawiczkami:pp

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne! Tak smakowicie wyglądają ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastyczny pomysł! dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...