23.11.2011

Changes...

Tak się ostatnio zastanawiałam... Chciałabym zmienić coś w blogu. Tak, żeby obie strony mogły czerpać z niego jeszcze więcej. Uwielbiam handmade, liczne przeróbki DIY. Nałogowo szukam w sieci tysięcy inspiracji i tutoriali na wszystko :D Biżuterię, ubrania, manicure. Dlatego od teraz postaram się zamieszczać więcej tutoriali, a nie samych zdjęć prac, które możecie komentować. Chciałabym, żeby przydały się one Wam tak samo jak i mnie. 

Pozostając jeszcze w klimacie słodkości, pokażę Wam znaleziony jakiś czas temu tutorial na donuty z filcu. Oczywiście wypróbowany, co możecie zobaczyć na zdjęciach poniżej. Trochę go modyfikowałam, ale suma sumarum, wyszło tak samo. Jeszcze nie wiem, do czego go użyję, ale zastanawiam się nad brelokiem... Enjoy!

http://lily-fox.deviantart.com/

Oto moje próby:





Jeśli chcesz kupić moje prace pisz na kateandhandmade@gmail.com
If you want to buy my handicrafts write at kateandhandmade@gmail.com

2 komentarze:

  1. ale słodziak :D bardzo fajny tutorial chyba też spróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne! wygląda super! :D jak tylko znajdę się w pasmanterii od razu kupuję i filc i też próbuję! :)) pozdrawiam- Annette
    all-4art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...